Khamis, 13 Februari 2020

Berikut adalah nama ubat virus kutu kelamin yang paling berkesan di farmasi - De Nature di Malaysia Rundingan

Berikut adalah nama ubat virus kutu kelamin yang paling berkesan di farmasi - De Nature di Malaysia Rundingan _ Sekiranya anda mempunyai ketuat alat kelamin, ketahui bahawa anda tidak bersendirian. Ketuat genital (condylomata acuminate) sangat biasa. Menurut Journal of Clinical and Esthetic DermatologyTrusted Source, terdapat sehingga satu juta kes baru ketuat kelamin yang didiagnosis setiap tahun di Amerika Syarikat, dan banyak kes tidak didiagnosis.

Kebanyakan kes ketuat kelamin disebabkan oleh papillomavirus manusia (HPV). Terdapat lebih daripada 120 jenis HPV, tetapi jenis 6 dan 11 adalah strain yang menyebabkan ketuat alat kelamin. Mereka jenis HPV biasanya tidak menimbulkan kanser serviks, tetapi mereka membawa kepada ketuat kelamin.

Anda mungkin perlu untuk melawat doktor anda untuk rawatan ketuat alat kelamin. Anda juga mungkin ingin merawat ketuat alat kelamin anda di rumah. Baca terus untuk mengetahui tentang tujuh ubat rumah yang boleh membantu mengubati ketuat kemaluan.Berikut adalah nama ubat virus kutu kelamin yang paling berkesan di farmasi - De Nature di Malaysia Rundingan


Perundingan dan Tempahan : +6281903421063 (KLIK)

1. Tea tree oil
Bersama dengan manfaat kesihatan lain, minyak penting telah dikaji untuk digunakan sebagai agen antijamur. Minyak pokok teh adalah minyak penting yang didapati bermanfaat terhadap kulat dan organisma lain, termasuk kutu kepala. Klinik Mayo menyenaraikan minyak pokok teh sebagai ubat yang mungkin berguna terhadap ketuat kelamin. Anda boleh memohon setitik minyak pokok teh yang dicairkan (campurkan satu setitik minyak dengan drop atau dua minyak pembawa, seperti minyak kelapa) dan sapukan secara langsung kepada ketuat.
Sesetengah orang mungkin alah kepada minyak pokok teh, jadi cuba sedikitkan minyak pokok teh dihidu pada lengan anda terlebih dahulu. Sekiranya tidak ada reaksi selepas 24 jam, ia harus selamat digunakan.
Minyak pokok teh boleh menjengkelkan dan menyebabkan beberapa pembakaran atau keradangan yang mana ia mengurangkan saiz ketuat. Jangan mengambil minyak pokok teh secara mulut atau melalui faraj. Anda perlu menggunakan minyak berulang kali selama beberapa minggu. Hentikan penggunaan jika terlalu menjengkelkan.

2. Green tea
Teh hijau telah didapati berkesan terhadap ketuat alat kelamin. Teh hijau ditumpukan ke dalam sebatian dalam salep yang dipanggil sinecatechins (Veregen), yang boleh didapati dengan preskripsi.
Anda juga boleh membeli ekstrak teh hijau di kaunter dan gunakan di rumah dengan menambah drop atau dua ke minyak kelapa dan memohon ketuat.

3. Garlic
Terdapat beberapa sumber bukti Sumber yang memohon ekstrak bawang putih kepada ketuat boleh membantu membersihkannya. Anda boleh membeli ekstrak bawang putih dan sapukan secara langsung ke ketuat. Anda juga boleh merendam beberapa kain kasa dalam campuran bawang putih dan minyak. Kemudian sapukan dan biarkan duduk di ketuat.

 4. Apple cider vinegar
Cuka cider epal boleh mengubati ketuat alat kelamin di rumah. Ia sama dengan ubat-ubatan preskripsi yang menggunakan bahan-bahan asid untuk membunuh virus.
Anda boleh merendam gelas Q-tip, kapas, atau kasa dalam cuka sari apel dan memohon kepada kutil.

5. Vegetables
Sayuran yang baik untuk anda dalam beberapa cara. Cuba makan sayur-sayuran renyah seperti:
  • kobis
  • brokoli
  • Pucuk Brussels
  • kembang kol
  • kale
Sayur-sayuran ini mengandungi Indole-3-carbinol (I3C), yang boleh membantu membersihkan ketuat alat kelamin. Ia mengesyorkan anda makan 4-5 hidangan sayur-sayuran setiap hari.

6. Folate and B12
Terdapat hubungan antara folat dan kekurangan B12 dan peningkatan risiko HPV. Mengambil suplemen multivitamin atau folat dan B-12 mungkin membantu tubuh anda melawan jangkitan HPV dan membersihkan ketuat.

7. Dietary and lifestyle support
Ketuat kemaluan kemaluan menimbulkan ketegangan pada badan anda. Ia boleh menjadi sukar bagi badan anda untuk menghadapi masalah kesihatan lain bersama-sama dengan kutil. Untuk membantu badan anda sembuh dengan lebih cepat, anda harus memotong sebarang tekanan tubuh seperti merokok atau diet yang berat dalam makanan yang diproses atau tidak sihat.Berikut adalah nama ubat virus kutu kelamin yang paling berkesan di farmasi - De Nature di Malaysia Rundingan

Makanan untuk dimasukkan ke dalam diet anda termasuk:
  • Makanan kaya antioksidan (blueberries, ceri, tomato, lada paprika, skuasy)
  • hijau berdaun seperti bayam dan kale
  • bijirin penuh
  • badam
  • kacang
  • daging tanpa lemak
Makanan ini boleh membantu meningkatkan sistem imun anda dan membantu mengurangkan pengulangan HPV.

Makanan untuk dielakkan termasuk:
  • apa-apa alergen makanan yang mungkin (tenusu, soya, jagung, bahan tambahan makanan)
  • makanan halus seperti roti putih dan pasta
  • daging merah
  • makanan yang diproses dengan lemak trans
  • kafein dan perangsang lain
Tidak perlu risau kami De Nature Indonesia mempunyai solusi yang sesuia untuk penyakit anda, berikut obat kutil kelamin yang sudah terbukti khasiatnya



Perundingan dan Tempahan : +6281903421063 (KLIK)

Informasi untuk kenyamanan anda, bahwa Produk dari perusahaan kami ini sudah memiliki:
- Bersertifikat ISO 9001: 2015
- Ijin Resmi Perusahaan dari Kementerian Kesihatan
- Ijin BPOM, yang artinya sudah lulus Uji Stabilitas Produk
- Sijil Halal MUI, sehingga kehalalannya dapat dipertanggung jawabkan
- Apoteker Yang berpengalaman
- Sudah melewati Pengolahan Bahan Baku, Guna Menjaga Mutu Produk
- Proses Produksi Sesuai Alur CPOTB (Cara Pembuatan Obat Tradisional Yang Baik Dan Benar)

Pengiriman Obat Kutil Kelamin Herba De Nature hanya 1 pintu iaitu dari Kantor Pusat De Nature (Majenang Cilacap Jawa Tengah). Dasar ini diambil untuk menjaga produk keaslian.


Sekiranya di luar Indonesia diisytiharkan sebagai produk palsu atau tidak sah, kerana mengekalkan kualiti produk dengan keaslian dan ciri-cirinya
semoga berguna dan Insyaallah, satu cara penyembuhan untuk anda semua Amen.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan